Home

    Subota, 16.12.2017. godine


Nalazite se: Izlog » VIJESTI » Biznis » SELIMOVIĆ: San mi je da Sheepa brend postane prepoznatljiv u cijelom svijetu i da svrhom sam sebe prodaje

SELIMOVIĆ: San mi je da Sheepa brend postane prepoznatljiv u cijelom svijetu i da svrhom sam sebe prodaje

SELIMOVIĆ: San mi je da Sheepa brend postane prepoznatljiv u cijelom svijetu i da svrhom sam sebe prodaje

Belma Selimović, direktorica kompanije FRIGOR d.o.o., međunarodno priznata inovatorica i osnivačica brenda Sheepa čija su dva proizvoda Termoprost i Femiterm veoma brzo zaintrigirali i oduševili mnoge. S Belmom smo razgovarali o filozofiji njenog inovativnog brenda, šta znači biti žena u biznisu i koliko joj znače brojna priznanja kojima je okrunila svoj dosadašnji rad. Vrlo nesebično, Belma je s nama podijelila svoje poučno iskustvo, ali i želje i planove koje želi ostvariti u budućnosti.

Kada i kako je nastala prvobitna ideja za biznis kojim se danas bavite?

Ideja je nastala u ljeto 2012. godine na osnovu saznanja da se današnji čovjek mnogo više bavi zakonitostima bolesti nego zdravlja, što možemo nazvati prokletstvom savremene civilizacije.

Danas je veoma važno da je svaki pojedinac svjesniji da je zdravlje normalno životno stanje, koje nam je podarila priroda, ona nas najbolje poznaje i umije da brine o nama.

Pomoću prirodnih vrijednosti se u većini slučajeva može sačuvati zdravlje ili zaustaviti rušilački tok nekih bolesti kod čovjeka.

Moja ideja je danas prerasla u društveno koristan proizvod, koji služi za prevenciju problema urogenitalnog zdravlja, gdje problemi počinju stresom i običnom prehladom.

Pantentirali ste donje rublje od pamuka s umetkom od vune (Termoprost i Femiterm). Koja je filozofija vašeg patenta? Zašto baš vuna?

Filozofija mog patenta je da donje rublje sa umetkom od čiste ovčije vune može uveliko pomoći muškoj i ženskoj populaciji da održi stanje otpornosti i eventualno spriječi ili odgodi nastanak bolesti urogenitalnog trakta. Vuna je jedno od mnogobrojnih čuda prirode i najstariji pronađeni tekstili su vunenog sirovinskog sastava. Od davnina se koristi kao prirodna zaštita, a po svom hemijskom i morfološkom sastavu vuneno vlakno posjeduje karakteristike koje ga čine jedinstvenim i superiornim u odnosu na sva ostala prirodna i vještačka vlakna. Vuna je idealan termoregulator, održava temperaturu tijela stalnom, osiguravajući mu osjećaj topline. Vuneno vlakno ima sposobnost da vlagu primljenu od tijela pročisti tako što višak oslobađa u spoljašnju sredinu, a potrebni ostatak vraća tijelu tj. koži i na taj način kontrolira vlagu i izolira je od spoljašnjih uticaja.

Pored brojnih nagrada, posebno priznanje Vam je pripalo od strane Svjetskog udruženja inovatorki i poduzetnica na 8. Međunarodnoj izložbi inovacije održanoj u Kunšanu (Kina). Dali ste ogroman doprinos inovatorstvu i ženskom poduzetništvu u BiH. Kako Vi lično doživljavate Vaše uspjehe?

Svoje uspjehe doživljavam kao doprinos zajednici i društvu u cjelosti, koji ima prije svega human karakter.

Kome preporučujete Termoprost i Femiterm? Gdje ih možemo pronaći i kupiti?

Sheepa proizvode preporučujem muškoj populaciji starosne dobi iznad 40 dodina, dok za žene preporučujem i mlađoj i starijoj skupini. Proizvode je moguće nabaviti u apotekama u BiH, putem Facebook stranice Termoprost&Femiterm ili direktno narudžbom putem telefona +387 33 761 310, +387 61 189 064.

sheepa

Planirate li proširiti paletu svojih proizvoda? Koji su planovi na tom polju?

Svakako da planiramo, ideje su tu, koje čekaju proces transformacije opet u nešto korisno i vrijedno za čovjeka i zdravlje.

Primjetno je da Termoprost i Femiterm pored ljekovite funkcije imaju i estetsku kvalitetu. Koliko ste se posvetili dizajnu i saradnji sa modnih dizajnerima?

Da, u samom početku za estetsku kvalitetu sam u saradnji sa Snežanom Gluvić, vlasnicom male tvornice textila“ SAS“  iz Sarajeva uspjela napraviti prvi dizajn.

Za novi dizajn, koji unosi i nešto sexipila, asortiman toplih boja, odgovorna je naša poznata mlada dizajnerica Aida Korman.

Recite nam nešto više o budućim planovima – kako vidite Vašu kompaniju i brend za deset godina?

Za deset godina svoju kompaniju želim vidjeti u širem sastavu, prvnstveno žena (švelja) uposlenica, gdje bih ustupila prednost za radna mjesta najugroženijoj katergoriji u dobi između 40-65 godina.

Želja i san su da Sheepa brend u budućnosti postane prepoznatljiv u cijelom svijetu, koji će svrhom sam sebe prodavati.

Kažite nam iz Vašeg iskustva, šta mladi poduzetnik/ca ili oni koji to žele postati treba da čuju i kakvu ulogu politika i administrativne prepreke igraju u kreiraju boljeg ambijenta za razvoj poslovanja u BiH?

Poduzetništvo je spremnost pojedinca ili više partnera da uz određeno ulaganje kapitala i preuzimanje rizika uz neizvjesnosti uđe u poslovni pothvat sa ciljem stvaranja profita. Veliku ulogu zauzimaju politika i administrativne barijere, ali ako mi obični ljudi želimo svoj uspjeh, trebamo se boriti sami, jer je taj put svakako popločan nizom malih neuspjeha. Ako ne napravimo pogrešku ne možemo napraviti ništa.

Donošenje vlastitih odluka i prihvaćanje posljedica je jedini način da kontrolišemo naše vrijeme, uspjeh i život. Bez obzira na to koliko truda da uložimo u odlučivanje, moramo prihvatiti činjenicu da neke  naše odluke neće biti najbolji izbor.

Belma Selimović 03 Trafika

Koliko se vaše prodaje realizira u BiH, a koliko izvan BiH? U kojem pravcu vidite budući rast kompanije – koje su Vaše ambicije?

Realizacija u BiH i izvan još nije dosegla željeni nivo,

Razumljivo svako tržište sa oprezom prilazi nekoj novini, traži više informacija, pa i realizacija u BiH i van nje nije još dosegla naš željeni nivo. Napredujemo i što je sada važno je da uspijevam zaspati noću znajući da sam učinila najbolje što sam mogla.

Radom, zalaganjem i planiranjem vjerujem da ću ostvariti svoje poslovne ambicije.

Naravno, ovdje ne govorim o poslovnim ambicijama koje su unaprijed dogovorene, pomno promišljene i mjerljive, kao što je slučaj u današnjem poslovnom kontekstu gdje se cijeli tim dogovara o parametrima na temelju kojih će znati jesu li uspjeli ostvariti cilj ili nisu.

 

Trafika|Ba

 

 

Ostavite komentar

© 2012 - 2014 Trafika.BA | Design - invexmedia.com

Scroll to top