Home

    Nedjelja, 17.12.2017. godine


Nalazite se: Izlog » ČASOPIS » Naučite 7 navika smirenosti

uz izazove modernog življenja...

Naučite 7 navika smirenosti

Naučite 7 navika smirenosti

Ne morate postići savršenstvo, kao što nisam ni ja, kaže Leo Babauta, zen bloger čije iskustvo inspirira stotine tisuća ljudi diljem svijeta, ali postupnim stjecanjem ovih navika naučit ćete kako s više smirenosti prihvaćati izazove modernog života.

1. Smirujući jutarnji ritual

Najveći broj ljudi počinje s jurnjavom od ranog jutra, tako da dan, praktički, počinju stresom. Leo Babauta se budi ranije – oko 5 sati (mada se to mijenja) i počinje dan kratkom meditacijom, a onda slijedi nekoliko yoga asana. Tada počinje pisati i to prije nego što se izloži bilo kakvoj buci izvana. Tihi početak dana obojati će vaš dan mirom, tvrdi Leo.

2. Naučite pratiti svoje reakcije

Nemojte vjerovati da su one nepromjenjive. Promatrajte i druge ljude i njihove reakcije na stres – jedni pobjesne, drugi se rasplaču nad svojom sudbinom. Treći se na kratko umire, razmisle o pravim dimenzijama posljedica i ako su minimalne ubrzo ih zaborave. I vi možete odabrati način na koji vi želite reagirati.

 

3. Ne doživljavajte sve osobno

Partner nije osobito nježan prema vama danas? Mora da vas više ne voli! Na poslu vam je kolega grubo odgovorio na neko pitanje? Kako se samo usuđuje tako ponašati! Je li moguće da je cijeli univerzum protiv vas? Naravno da ne. Jednostavno i drugi ljudi imaju svoje brige, preokupacije i ograničenja. Kad to naučite i vaša reakcija će biti smirenija.

4. Osjećajte zahvalnost

Tako je, svi o tome pričaju. Ali koliko često to primjenjujete na svakodnevne situacije? Šef vam je ljut, djeca bezobrazna, kolege uobražene… jeste li zahvalni što imate posao, djecu? Prestanite kukati i osmjehnite se. To će vam promijeniti život.

5. Oformite zdrave navike reagiranja na stres

Bez obzira na to koliko je jednostavno, mnogi se ponašaju kao da uopće ne razlikuju zdrave od nezdravih navika. Dakle, da ponovimo: nezdrave reakcije na stres su: bijes, doživljaj bespomoćnosti, davljenje u brzoj hrani, pijenje alkohola ili drogiranje, odlaganje obaveza, šoping, gubljenje vremena po sajtovima na kojima ne saznajete ništa novo. Zdrave reakcije su: joga, meditacija, masaža, fitness, čaj, šetnja…

6. Usredotočite se na jedan posao

Jedete li dok gledate televiziju, šaljete email dok gledate video, pišete SMS dok vozite auto? Onda ste našli odličan način da podignete razinu anksioznosti u svemu što radite, a što god da radite, brinete što ne radite nešto drugo. Zato vježbajte raditi jedan posao. Samo jedite. A onda samo hodajte. A onda pišite mejlove sve dok ne napišete sve koje ste naumili. Bit će potrebno malo vježbe, ali – uspjet ćete!

7. Smanjite razinu buke oko sebe

Riječ je o raznim vrstama buke – vizualni nered, poruke, podsjetnici, detalji, kao i zvučni podražaji, televizor, vijesti, telefoni … Isključite ili utišajte jedan po jedan izvor buke. Stvorite malo tišine u vlastitom životu.

 

Trafika|Ba|zenhabits.net

Ostavite komentar

© 2012 - 2014 Trafika.BA | Design - invexmedia.com

Scroll to top